اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ساری

خط تلفن اورژانس اجتماعی: 123

خط تلفن اورژانس اجتماعی: 123

اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ساری

اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ساری

بایگانی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

در آخرین روز از هفته بهزیستی کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی با برگزاری مسابقه نقاشی در پارک محله ای شمس در کوی غفاری و اهدای جایزه به کودکان به معرفی خدمات و عملکرد اورژانس اجتماعی پرداختند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۲۱:۱۸

در پنجمین روز از هفته بهزیستی کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی در نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی حضور یافتند و در زمینه عملکرد و خدمات مرکز و طرح همیار کودک به ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان پرداختند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۸ ، ۲۱:۰۲

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی غرفه ای نیز برای مرکز اورژانس اجتماعی در نظر گرفته شد و عملکرد کارشناسان  مرکز در این غرفه به نمایش گذاشته شد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۴

در چهارمین روز هفته بهزیستی در مرکز اورژانس اجتماعی گردهمایی مراجعین TS به همراه خانواده های آنان برگزار شد و با حضور روانپزشک، روانشناس و مددکار مرکز مسائل و مشکلات این دسته از مراجعین مورد بررسی قرار گرفت و آموزش های لازم نیز به خانواده ها ارائه شد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۰

در سومین روز هفته بهزیستی در مرکز اورژانس اجتماعی کلاسی با عنوان " اهمیت گفتگو در روابط زوجین"  توسط یکی از کارشناسان مرکز برگزار شد و روش های گفتگوی موثر و نقش آن در بهبود روابط زوجین آموزش داده شد و در پایان به پرسش های زوجین نیز پاسخ داده شد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۸:۴۲

در طی مراسمی در پایگاه خدمات اجتماعی 75 دستگاه با همکاری دفتر امورآسیب دیدگان اجتماعی، دفتر شبه خانواده ،مرکز اورژانس اجتماعی و مدرسه شهید مرادی جشن روز دختر برگزار شد و هدایایی نیز به رسم یادبود به کودکان اهدا شد. در ضمن یکی از کارشناسان اورژانس اجتماعی به ارائه مطالبی در خصوص ضرورت آموزش مادران برای تربیت موثر کودکان پرداخت.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۰۸:۴۳

به مناسبت آغاز هفته بهزیستی کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراسم عصری با شعر با محوریت تجلیل از استاد آواز مازندرانی ابوالحسن خوشرو حضور یافتند.



                              "روابط عمومی اورژانس اجتماعی شهرستان ساری"

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۱۳:۵۰

به مناسبت هفته بهزیستی برنامه ای در پایگاه خدمات اجتماعی نوبنیاد با حضور مادران کودکان پیش دبستانی و دبستانی با موضوع تربیت جنسی کودکان برگزار گردید و در پایان جلسه به پرسش های آنان پاسخ داده شد در ضمن در این برنامه کارشناسان دفتر امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران نیز حضور داشتند.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۸ ، ۰۹:۲۲

دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران روز جمعه مورخ 98/4/21 به مناسبت فرارسیدن هفته بهزیستی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان بود و همچنین کارشناسان اورژانس اجتماعی و سیار 123 در مقابل مصلای نماز جمعه جهت آگاهسازی و اطلاع رسانی به اقشار جامعه استقرار یافتند


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۰:۵۳

 
                            "روابط عمومی اورژانس اجتماعی شهرستان ساری"
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۰